Wilbert Schreurs, docent Algemene Cultuurwetenschappen aan de VU, heeft voor het Louwman Museum in Den Haag de tentoonstelling Blij dat ik Rij over 125 jaar autoreclame samengesteld. Op een originele manier wordt de maatschappelijke en culturele betekenis van de auto belicht aan de hand van spraak-makende reclamecampagnes uit binnen- en buitenland. Blij dat ik Rij, 125 jaar Autoreclame is de eerste overzichtstentoonstelling over autoreclame ooit in Nederland.
17.02.2012 t/m 15.04.2012 in het Louwman Museum Den Haag
Emigreren Naar Spanje Belasting
-
Je overweegt om naar Spanje te verhuizen en vraagt je af waar je belasting
gaat betalen. Krijg je straks aangiftes uit twee landen, hoe zit het met je
pe...
David and Wes
-
Kristin here– Loyal readers of this blog checking back at intervals in the
hope of finding a new entry will not have found one for quite some time
now. Ind...
RIP Guido Convents (1956-2025)
-
Yesterday, I heard that my Belgian colleague and friend Guido Convents has
died. He was already ill for quite some time and had had a big operation in
June...
Nieuwe publicatie over behoud born-digital erfgoed
-
*Ansichtkaart van DDS. Bron: Amsterdam Museum, CC: BY-NC-SA 2.0.*
Tijdens een feestelijke bijeenkomst in Amsterdam zijn op 17 november 2017
de resultate...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten