De NVB (Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten) is op zoek naar (bij voorkeur) masterstudent(e) (Film- en Televisie Wetenschappen, Communicatiewetenschappen, Marketing, Economie, e.a.) die haar/zijn scriptie wil schrijven over Internet Community Marketing mogelijkheden voor de bioscopen en filmtheaters. Wat kan Hyves, Facebook, Twitter betekenen voor de relatie tussen bioscopen/filmhuizen en haar publiek nu traditionele vormen van marketing niet meer voldoen? Hoe kan de bioscoop/het filmtheater profiteren van de I-Phone? Wat is de volgende stap na de digitale nieuwsbrief? Onderzoek hiernaar dient te resulteren in een handboek voor bioscopen en filmtheaters, dat gepresenteerd en toegelicht zal worden op een seminar over dit onderwerp, voor alle bioscopen in Nederland. Geïnteresseerden kunnen een brief met motivatie schrijven naar: NVB, t.a.v. Fenneke Tjooitink, Laan van Kronenburg 2, 1183 AS Amstelveen.
The ten best films of … 1934
-
Story of Floating Weeds (Yasujiro Ozu) Kristin here: This surprisingly
popular series started with what we assumed to be a one-off entry. In 2007
David and...
1 week geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten